Äre fest så äre.

Nu ska vi inte vara sådanna!

Efter ett sjuhelvetes barnkalas med hembakade brownies så är jag hos min far nu där jag upptäckte att jag gömt undan en extranyckel till bilen så glad blev jag, eftersom jag fortfarande inte har hittat min nyckelknippa.
Nu är jag också glad över att jag inte heter Tove Wallinder, har skrivit mitt namn och telefonnummer på en liter läderlapp och fäst den i min nyckelknippa. Jag känner inte för att få oväntat sällskap en natt, ensam i Stavlösa. Men lyllos Tove om hon tappar bort sin. . .

Meningen var att jag skulle in och bränna nåra kilometer fett i simbassängen men tur var det väl att jag åkte förbi simhallen på vägen hit och upptäckte att det var igenbommat. Undra varför? Jag trodde verkligen att Vadstena simhall hade högprio på öppettiderna, men icke ville Nicke.

Jag hittade också vimmelbilderna från Exposed i fredags. Jag känner inte igen många anleten, förutom Sofia och Ida, som är med på ungefär vartannat ; ). Jag kände igen en rackabajsare men inte den andre Tjommen. Undra om det är han som gjort att det gör ont i nacken idag?
Lustig var han i alla fall.


Rikstäckande:
Känner ni igen killen? Kommentera detta inlägg då jag är i stort behov av att få tag i honom. Mjölby bor han tydligen i. Han har något som är mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback