Bildspecial dag 7

Nu ar vaskan packad och jag ar sa nar som klar for hemresa, innan ska jag ata, masseras och sova nagra timmar. Det blev inte sa manga langder i poolen, in fact, det blev inga alls. Jag gick ner, hoppade i, satt och dinglade med benen och sen gick jag upp. Meeen det ar ju tanken som raknas, kanske inte i detta fallet... Jag gick ju faktiskt en promenad idag sa jag ska nog vara nojd anda.

Vi har lite bekymmer med overvikt har i familjen Sjoberg. Vi kommer nog dra pa oss nagra kilo, kanns det som. Pappa har 11 skjortor, saker 5-6 kortarmade skjortor, blota handdukar och badklader och massvis med solkram kvar. Sa vi far se hur vi gor, de brukar inte saga nagot men pinsamt om de gor det.

I morgon ar jag alltsa hemma igen och jag forvantar mig varldens holabalo, ska ni veta. Att fa traffa alla igen (sure, det later som jag varit borta en manad!) kommer bli sa himla skont! Speciellt Tove och Bettan!

Nu vankas det massage, vi kommer inte ata forn vid 10-snaret idag igen!




Det ar viktigt att dricka LOADS av vatten. En liter per 10:e grad, alltsa runt tre liter om dagen.



Disigt och darfor ar man en tupplur, jaaa, jag brukar sova pa mage med benen i vadret.



Massage med knan i ryggen och harda nypor, thats the way I like it.



Solnedgangen i Thailand ar bland det vackraste jag sett.



Snygga, roda kraftor. Gillar min look, det ar sa jag kommer se ut pa nyar. Ungefar.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback