"Blodpudding är precis som spenat!"

Jag somnade i fotöljen i vardagsrummet förut, då kan jag lätt säga att jag var helt stenad. Faddergalan griper liksom tag i hjärtat om en, vrider och pressar så det knappt finns något kvar. Konstig känsla att veta hur det egentligen är. It's a wild world.

Här skulle jag ju hitta något kul att skriva. Det enda roliga är att min vän har blivit en riktig Sex and the City-inspirerad tjej. Det hade tydligen gått vilt till i taxin på väg hem igår med en 74:a. Kul äre och roligare ändå att höra det med den entusiasm och fulla glädje som hon berättade det idag. King är du!

Nu bygger Moa något slags torn med dvd-fodral. Vi får väl se när skiten rasar...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback