Change of plans

Ändrade planer.
Hinner inte tvätta bilen om jag ska träffa Sofie på stan vid fyra så nu blir det duschen och stan med Sofie. En fika kanske? Sofie han inte med stan eftersom hon var tvungen att vara hundvakt så jag funderade på att åka och simma men kom på att "nej, vad onödigt. Jag står i duschen nu, orka duscha två gånger!" så jag struntade i det. Jag åker väl hem och lägger mig framför That 70's show eller nått liknande. Men sen, i kväll, ska jag och Malin baka pepparkakor! Nu är det bestämt så nu får hon inte dra sig ur! Jag vill inte sitta görolös ÄNNU en kväll, då spyr jag upp mina inälvor.

Nu till dagens fråga:
Göra egen deg eller köra på köpedeg?
Smidigt eller gott?



P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback