Dag 4, bildspecial

Kan ni gissa vad jag ar nu? Trott, dasig och precis hemkommen fran stranden. Klockan ar snart halv 7 sa jag ska val forpassa mig till duschen snart. Jag rakade ut for lite entragen vatskebrist idag pa stranden och gick hem redan vid 5. Det var snurrigt i det lilla huvudet och svartnade for ogonen nar jag reste mig men nu ar det battre.

Jag skulle egentligen dragit nagra langder i 50-meterspoolen men jag insag ratt snabbt att jag kanske skulle ma battre om jag struntade i det och sov lite, vilket jag gjorde. Pappa daremot drog hela TVA langder i poolen. Jag tror inte han inser att det ar normala fyra langder. Han var i alla fall valdigt stolt.

I kvall blir det skraddaren for att fixa det sista med skjortorna. Jag blev ratt nojd med klanningen i alla fall sa jag ska bara sy upp den lite nar jag kommer hem och lagga in ett resarband, sa blir det nog bra.


Thailand bjuder nog pa den finaste solnedgand, nagonsin.




God jul pa er, for ni ser val julstamningen? Den gar nastan att ta pa!




Denna kropp ar uppbyggd av Coca Cola.

Nu ar det duschen

Puss!

P.s

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: brallan

Gud va brun du blivit kvinna.

2008-12-23 @ 13:24:26
Postat av: Maria

God Jul på dig själv, ta det lugnt med solen nu (så du slipper ömsa allt skinn!!!!)

puss

2008-12-23 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback