Dag 6

Nu har en frukost precis landat i magen, jag har smorjt in mig, 12 pa baksidan och magen och 15 pa insida armar, framsida ben och brostkorgen. Det ar disigt ute i dag sa det kandes som jag tog i lite nar jag smorjde mig, meeen man blir brun anda, det tar bara lite langre tid!
Annars inget nytt har fran Karoon. Jag sov ganska daligt idag sa jag var som en stenad mask nar jag vaknade for ca en timme sedan. Vi, eller jag tror det i alla fall, ska nu ta en tuktuk till Kata och ligga pa den stranden idag. Jag hoppas vi ligger soderut eftersom det ar ett stort, vad ska man kalla det egentligen, avlopp som rinner ut dar. Mysigt. Men vad gor man inte for lite miljoombyte.

Ni som ska festa i kvall far val ha det sa himla roligt da... Ni andra far roar bast ni kan. Denna kvall och i morgon kvall (som vi maste lagga oss ganska skapligt) kvar i Karoon. Det har snart gatt e n vecka fran dess att jag satt pa planet i 11 timmar och jag fruktar hemresan annu mer. Men det ska nog ga bra. Man kan ju hoppas pa att det ar farre folk pa planet nar vi aker hem, da kanske man kan sno en tresitsare i bak och sova lite. Skont!

Vi hors i kvall, de som inte ska ut alltsa. Vi andra far roa oss bast vi kan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback