Dag tre pa stranden

Kan ni gissa vad min dag har handlat om idag? Sol, bad, solning, sololja, vatten, resorb och en langpromenad. Dagen borjade dock inte foran halv 11 da pappa och jag blev forsenade till frukosten.
Traffade pa den dar hellylliga tjommen fran igar, han sag inte ut att ma lika bra idag. (Jag vet att du laser det har!)

Men annars ar jag och min far precis hemkomna fran stranden som var lika blasig, vit och med sitt turkosbla vatten som jag mindes den fran igar. Solen gav mig kansliga solkyssar nar jag tog en promenad i dess solnedgang, helt underbart.

Bilder fran stranden idag blev det daligt med, ska forsoka ta nagra val valda pics i kvall, sa de kommer val runt 12-snaret (kl. 6 for er).

Nu ar det off and go,
ville ju bara beratta att jag lever. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback