Dålig fantasi.

Att baka pepparkakor med Malin är ett sant nöje. Jag ska be henne skicka över bilderna i morgon. Både hon och syster Stina var lite tagna och ville gå och lägga sig. Vi han inte med glöggen som Stina åkte och köpte så den ska vi ta på fredag, minsan. Både våra pepparkakor och pipparkakor blev väldigt fina, det lovar jag att Sofie kan intyga.

Nu har jag tvättat ansiktet med mammas ansiktsrengöring och alltid efter att man gjort det känns det som man har snor i ögonen (också kallat dimma i ögonen eller hudlotion i ögonen). Känns ungefär som att man är förkyld men enbart i ögonen, liksom... Hm...
I morgon har jag fullt upp så att jag nästan känner mig utbränd. : ) (Dagens skämt?) Klockan tolv ska jag möta El Brallo på stan då hon ska handla julklappar. Jag får väl titta på, antar jag. Sen ska jag baka pepparkakor med Hanna på eftermiddagen och sen frågade Sofie om jag ville bowla med henne och hennes "kompis" och hans lillebror. Vi får se om jag hinner tagga på det eller inte. Känns väl sådär? Tredje benet lite. . . Vet ni? Det märks. Nu blir det lite Scrubs och sen ska jag lägga mig "tidigt".

Nattinatt och pusselilpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback