Den ljuva morgonstuden

Nu har jag snoozat för första gången i mitt liv och det var inte illa ändå. Men i Thailand ska jag ställa klockan vareviga morgon så att jag kommer upp i tid.

Klockan är runt halv 12 och jag ska precis äta frukost. En kär vän fick något annat till frukost, nämligen ett mail från en 30:årig VD på ett företag. Jag fick inte veta hur innehållet löd, men det var tydligen inte rumsrent. Nasty!

Nu ska jag ut till Elba sista gången innan jag åker och rida med Martina. Sen är det bara hem och försöka packa allting och sen blir det fika på det i kväll. Jag hoppas jag får se Bonde söker fru i kväll, eller, jag måååste få se det.

Nu är det frulle.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback