Detta fält måste fyllas i.

Rida var inte lika roligt som det brukar vara så Elba fick springa lite som hon ville, hon fick faktiskt riktigt mycket fart i benen!

Åkte efter det till Corenlia och tittade på hennes nya häst som kom i morse, den var jättesöt och hette Seattle. Hur söt som hellst och kommer nog passa Cornelia perfekt. Det tror jag det.

Nu ska jag ge mig ut på en promenad sen funderar jag på att åka till simhallen och sola en sista gång innan jag drar till Thaiet. Jag måste försöka få tag i Brallan också, fika med Sofie, Elin och Lina. Det är mycket på min agenda idag. Hoppas allt löser sig. Vill prata lite strunt också.

Nu ska jag ut och spankulera. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback