En prutt

Ville säger: Äj Benny en tille?
Henke säger: Ja..?
Ville säger: Vajföh sej man ingen snopp då?

Djuup filosofi runt middagstid innebär stora frågor för små killar. : )

Nu har jag landat i min alldeles egna, underbara säng. Den är precis lagom mjuk med nya bäddkläder och dubbla täcken. Skönt. Jag är så trött att mina ögon börjat skela och mina fingrar inte riktigt lyder mina order.
Tove, Sofie och jag hade lite julklappsutdelning förut (jag fick ett bad plus gymkort av mamma och Henke, spinningkläder och 500 kr i kontanter, plus 300 kr av Solveig. Fick också en alldeles utmärkt julklapp av Sofie, nämligen en HEL sjuttis!) och efter det spelade vi lite filmspel med Moa and the Villie. Alltid förlorar jag men denna gång såg jag mig som största segraren efter att ha kränkt Moa i "Vad händer sen?" och Emil i Lönneberga. King ärja.

Det finns massor saker att tala och skriva om men mina ögon börjar sloka riktigt tungt nu.

Tack för en fin kväll.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback