Felice Navidad

(Och det stavas? Palla research!)

Juste, det var ju julafton idag. Jag maste ju medge att den varit lite annorlundare jamfort med foregaende ar. Idag at vi pa samma restaurang, annan stad, som igar. Det var meningen att det skulle bli en jultallrik men den fanns inte kvar. I stallet blev det en biff med Eriks specialsas och potatisgratang, den satt dar den skulle - i kistan.

Vi gick en svang pa stan ocksa och hittade tillslut en halvbra julklapp till mamma, pappa kopte ytterliggare en pike. Vi har sa bra fantasi tillsammans, han och jag.

Kanner mig trott, dasig och har fatt lite halsont (med vagrar erkanna det for mig sjalv, forstas!) sa det blir lugnt idag med lite nyinhandlade cashewnotter och kanske en cola pa det. Ni vet ju vad min kropp ar bygd pa.

Hoppas ni haft en underbar dag, for mig ar det bara tva dagar kvar i Thailand, samt en natt. Vi aker hem lordag morgon, beraknad ankomst till Sverige runt 16-17 tiden pa lordag. Ar inte hemma foran sent pa kvallen antar jag. Men den som kanner sig manad (Tove, Sofie, Hanna, Beate och Malin) far garna komma forbi Stavlosa pa kvallen sa far jag chansen att traffa er allihop. Eller, forresten. Om jag orkar kanske jag tar med mig Bettan in till Motala, jag vill ju se granen innan den aker ut!  Vi far se, vi far se. Tva underbara dagar kvar i solen i alla fall. I morgon blir det grannstranden Kata med forhoppningsvis lite snorkling, jag har nastan fatt krupp av att ligga pa stranden de sista dagarna. Det liksom kliar i benen. Dert kan vara myggbetten PA benen som kliar iofs, men det ska vi bli varse om i kvall. Nu langtar jag efter sangen!

Jag saknar att inte ha nagan att prata med sa har dags pa dygnet. Inte en kotte forrutom min bror som sitter ensam i Kalmar. Vi far noja oss med varandra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback