Försten dusch - vill inte lukta usch!

Det var väl inte konstigt ändå att Helen-snutten blev lite kalas om hon svepte en hel vinare själv? Nej, det var det inte. Men konstigare var det att jag drack två cider och några centiliter sprit på det men ändå klarade mig upp för trappen själv. Hem kom jag inte i natt heller, riktigt, men Brallen kom med TaxiStina så nu är jag hemma på Lustigkurrevägen och ska ta en dusch innan jag åker till jobbet. Dela ut choklad är ett stort fritidsintresse jag har. . .



Karaoke!



Jag har precis svalt microfonen men Brallan envisades med att dra upp den. Jag tyckte den satt bra där den satt . . .



I StinaTaxin på väg in. Kastrull?



Ja . . . Det finns inte ord.

King är jag och det håller jag med om. Dusch vare - ja. (Vill inte lukta usch!)

Hörs efter jobbet (om jag överlever)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback