Full rulle - Hela dagen!

Efter att ha kommit tvåa två gånger i bowlingen och öppnat allting med en strike (ytterliggare cred till mig) så landade jag med lite mat och godis i magen nu i sängen. Skönt äre.
Christopher började kasst och avslutade riktigt dåligt, men där i mellan så gjorde han väl ca 6 strikes och Sofie och jag dalade lite. Gick ut stenhårt men sen blev vi ungefär så oseriösa som vi alltid blir. Axel, Christophers lillebror på 12 år (min dejt för kvällen) var ungefär lika jämn hela tiden. Typ. . .
Efter bowlingen blev det mycket skratt, lite gråt och Max på det. Dåligt att varken glass- eller milkshakemaskinen fungerade. Då blev jag ledsen.

I morgon börjar mitt nya liv (som det alltid gör en gång i veckan) och så har jag fått en sjysst deal av min mamma. De har 54 pelletssäckar som ska bäras in och ner i källaren i morgon. Jag får 10 kr / säck, snabbt uträknat 540 spänn. Det skulle ta mig ca en timme att bära ner dem, de står nämligen i grannens trädgård och för det får jag alltså både julklappspengar och en utekväll. Sjysst deal tyckte jag, eftersom mitt nya liv börjar i morgon då det blir promenad på morgonen och sen just säckarna. På torsdag är det spinning med Malin. Nice att komma igång lite igen.

Nu blir det lite tv.
Tack för en helt prickfri dag - Malin, Sofie, Christopher, Hanna & Axel

P

Kommentarer
Postat av: Hank.

Hanna- jag tar åt mig för du var ju faktikst med mig en stund. haha tack själv. Andreas tyckte peppisarna var goda föresten, så bra jobbat!

2008-12-10 @ 10:47:21
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback