Härlig kväll

Nu ska jag snart plocka upp Sofie så ska vi åka och hämta lite klappar jag glömde i stressen igår. Sen blir det mat och någon slags miniminitinywiny-julafton hos mamma med lite kappar (3 st!) och sen ska jag träffa Sofie och förhoppningsvis Tove. Jag får inte tag i henne, men det brukar lösa sig. Jag kommer nog somna i deras sällskap idag, inte för att de tråkar ut mig, tvärt om, utan för att jag håller på att somna redan nu. Tre timmar på två dygn! Jisses.

Som Fialotta kommenterade i förra inlägget så måste vi ju tacka henne som gjorde kvällen möjlig igårkväll. Hon körde både hem och till Linköping med fyra glada brudar i bilen, plus något slags hemsläp på vägen hem. Ja, så kan det bli.

Nu blir det lite hårföning på det hår jag slitit med att få ut i 50 minuter nu, helt otroligt hur lite fest kan göra en kaluffs så rufsig?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback