Hjälp andra att hjälpa mig... Nej, hjälp oss att hjälpa andra.


Först ska jag vara lite seriös att be er alla bara klicka på denna länk. Företaget heter "hjälp oss hjälpa andra" och de tjänar pengar på reklam. Genom varje besök får de in pengar som de skänker till välgörenheten. De tipsar också om att ange denna sida som startsida vilket är en fantastisk idé. Tack för hjälpen att hjälpa andra.

Nu får jag lov att vara lite oseriös. Var ska jag börja? Jag har massor oseriöst bladder att tala om. Exempel på det är att jag funderar på att tina mig en kärleksmums, det vore gott. Något annat är att jag och Helen ska till Linköping på fredag och handla julklappar. Jag har kommit på till Henke och mamma, nu är det bara pappa och Kim kvar. Kim är inte så svår. Det löser sig alltid, men den där pappan. Han kan vara lite lurig. Kul att ge bort fyra julklappar... Det blir nog bra. Tror jag.

Hade varit roligt att gå ut i helgen, såklart. Men nu blir det nog en vit helg, skönt att inte vara bakis för en gångs skull. Det blir förhoppningsvis klassfest nästa helg så då kanske det blir lite jobbigt igen på söndagen. We'll see.

Nu blir det nog lite godnatt på det här så ska jag ställa klockan tills i morgon, för en gångs skull. Försöka hinna äta, och orka, innan jag åker dit i morgon också. Jag blir stressad redan nu!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback