Hybris rätta betydelse

L i n n e a - säger:

Nej. Jag begår snart hybris på nyår. Varför har man aldrig ngt att göra?!

Adam] säger:

Säker på att du förstått rätt innebörd av vad hybris betyder?

Nej, jag vet! Det suger undrar om det är mycket folk ute då eller om de flesta är på privatfester?

L i n n e a - säger:

Ja, jag sliter mitt hår och dansar runt naken?

Adam] säger:

Jo, det skulle ju vara att begå hybris iof

L i n n e a - säger:

Haha. Precis!

L i n n e a - säger:

Och snart så! (jag ska borsta håret och gå och duscha... jag brukar sjunga i duschen och i bland händer det att jag svänger med armen lite i sidan...)

P


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, begå hybris, det uttrycket ska jag lätt börja slänga mig med :D

2008-12-09 @ 11:38:35
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback