I have the key!

Dagen pa stranden borjade bra, lite latt vatskebrist men sen gick solen i moln. Da fick det bli en liten promenad i stallet. Nu sitter jag pa hotellet for sista eftermiddagen den har gangen i mina simklader och ska hoppa ner i poolen och ta nagra sista langder. Jag snodde dessutom en liten karamell i lobbyn men den fick jag jatteont i magen av sa det blir bara nagra langder och sen lite bubbel pa det. Jag har lite naglar och lgonbryn att fixa till i eftermiddag innan vi gar ut ocksa sa jag har att sysselsatta mig med ett tag i alla fall.

Som Malin kommenterade sa ar det fjarde steget till en lyckad utekvall genom att inte supa sig for full:
4. Du far mycket fler chanser att tappa bort dina nycklar, planbok eller andra vasantliga saker som antagligen kommer behova pa ett eller annat satt senare under kvallen.

Sa att sa ar det med det.
Vi far se hur manga langder jag orkar, jag tippar pa tva...

Nu flagar jag i pannan ocksa! Aaaattans!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback