It's a shame!

Det finns många saker jag vill nu, hemskt många. Några av dessa saker är:

1.  
Mina bästa vänner, precis som dubbel-japp eller i någon anna slags chokladbit i duoförpackning, vid mitt köksbord med pepparkakor och glögg.

2.
Ha tillbaka mitt underbara Thailand med värme, fruktiga drinkar och INGET annat att göra.

3.
En flötig hamburgare med massor sallad!

4.
Ett middassällskap eller två.


5. Och obegränsat med godis på det.

Här hittar ni evenemanget
6. Ha obegränsat med pengar och ett sällskap till ett evenemang jag har längtat efter hela hösten som går av stapeln på fredag då jag för första gången på 2 månader JOBBAR!

Nu blir det i alla fall mat.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback