Jag är så jävla trött på jag.

Jag har, av någon anledning, mig själv på MSN. Det går tråkigt nog inte att skriva till sig på MSN. Skulle man kunna göra det skulle jag troligen ha en väldigt givande konversation med mig själv. Först och främst skulle jag nog lura mig själv att jag inte var där genom att vara inne men visa mig som offline. Sen skulle de ena jag skriva till den andra jag och vibba mig. Eftersom jag hatar vibbar skulle den andra jag givetvis bli jätteirriterad och vibba tillbaka minst tre gånger, gärna sjuttiotre men det går nog inte? Sen skulle en dödlig konversation om vem som irriterar vem mest starta. Det skulle låta ungefär:
Jag:
Men fandå, ge dig!
Jag:
Men ge dig själv. Du kan vara ge dig.
Jag:
Men det var ju jag som började!
Jag:
Nej, det var jag. Såklart. Jag är så jävla jobbig!
Jag:
Klart jag är! Jag har alltid irriterat mig på jag.

Ni ser ju bara hur ARG jag är på JAG som hånskrattar mig rakt i ansiktet!





Vänta nu... Har jag seriöst för mycket fritid?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback