Jag har kommit in i klimakteriet...

Tre kärleksmums senare och ett kommande illamående så har det inte hänt speciellt mycket, inte många knop, liksom. Jag somnade en stund på soffan. Men säg såhär, jag laddar inför Martinas stundande luftfärd i kväll och fika på det. Det ska bli skoj.

Mrs Forman i That 70's show har precis kommit in i klimakteriet. Det var då tanken slog mig. Tänk om det är det jag går igenom?! Typ 40 år förtidigt? Det finns väl en möjlighet? Jag tror inte på teroin att jag har järnbrist som mamma föreslog. Jag tror mer på klimakterie-grejen. Nu måste jag läsa på om symtomer för klimakteriet...

Man kan också få humörsvängningar och sömnproblem.

Mhm?! Didn't I say so?!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback