Jag ska aldrig bära pellets igen!

52 säckar, fram och tillvaba 104 gånger. Haha, nej... jag använde skottkärra och hade fyra säckar på varje kärra, gick alltså 26 gånger fram och tillbaka, men jag gick 104 gånger i trappan eftersom det bara gick att bära en säck i taget. Jag började straxt innan tre och slutade för en lite stund sen. Det tog alltsdå drygt en timma. Nu, redan efter fem minuter och stretching är jag helt stel i kroppen. Ont gör det. . . Men det kan ha varit de sex kärrorna jag fick mocka ur Bolltas box också, och att hon var lite svårriden idag. Nu har jag gjort ungefär så mycket på en dag som jag annars skulle gjort på en vecka. Jag säger ju att jag har blivit alldeles förslappad. Precis som Hanna. ; )

- Gå upp i tid (?)
- Bära in säckarna med pellets i källaren
- Göra i ordning mina naglar - seriöst
- Gå ut och gå minst 40 minuter (Red ju Bollta i stället)
- Köra Martina med häst till Nyrk
- Plocka i ordning på rummet
- Se till att hitta flygbiljetter till Thailand och kolla upp klimatet där nu
- Rensa min alldeles överfulla inkorg i mobilen

Nu ska jag gå och duscha eftersom mitt underställ dryper av svett.


P

Kommentarer
Postat av: Hank.

haha vad nu? jag är ju hurtigast i stan!

2008-12-10 @ 17:25:22
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback