Jordskalv!

Nu är jag hemma men ska snart bege mig igen. Jag lovade min vän Sofie att ta in hennes hästar idag eftersom det verkade strula ihop sig lite.

Malin och jag hittade enbart en julklapp (faktum var att jag höll på att "förskriva" mig...) till Stina. När vi var på designhouse berättade hon att hon hörde på nyheterna i morse att det varit jordskalv i Skåne. Lite glad i hågen slänge jag iväg ett sms till MrLund och frågade om Skåne ÄNTLIGEN flutit iväg till Danmark, men icke.  "You wish!" Stod det först i meddelandet tillbaka, och jaaaaa - jag bara önskar! Däremot hade han väl nästan studsat ur sängen i morse, han tyckte det var fräänt.

Jag fick också en skriva som Malin bränt åt mig som jag ska lägga in på iPoden, men jag måste lyssna på den först eftersom de inte funkade i bilen. Skumt det dära. Nu måste jag pysa så hästarna kommer in i tid.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback