Julafton fortsattning pa fortsattningen

Heliga Magdalena! Pratade med bro r som pratat med mamma p[recis, de kom tydligen IDAG pa att de inte hade nagon gran. Vad menar de med det? Jag bir bra bitter om det inte finns nagon nar jag kommer hem for da har jag bara sett en jul, miniatyrgran i plast det har aret. Skit.

Annars sa har jag dragit 10 langder i poolen, sminkat mig och gjort mig klar for en julafton med thailands ovriga befolkning. Idag har jag, dagen i ara, pa mig min pennkjol, rosa tshirt och klackskor. Jobbade lite pa sminket med genom att faktiskt anvanda lite mer an bara mascara idag. Ocksa det dagen till ara.

Annars, ngt nytt? Ja, fran igar sett sa har jag fatt ytterliggare 8 myggbet. Jag orkar knappt halla rakningen langre och pa tal om myggbett... Eller natt... Sa tog jag mig en cola och satte mig pa stranden forrut, da kommer en man fram till mig och fagar: Are you drinking cola?
Eftersom jag gor det sa nickar jag med ett litet leende. Da far jag som svar:
Why dont you eat fruit, or drink a shake instead? Its much more healtier. Merry Christmas!
Lite till historian hor ocksa att han var 50+ med varldens olmage. Jag undrar om han sa det med ironi eller var helt serios. Han kanske bara var ensam pa julafton och det kaaanske var hans enda ord som han fick vaxla idag. Han kaaaanske ocksa var socialt handikappad?

Personalen pa hotellet knackade pa forrut och gav oss en liten julklapp i form av tva kakor. Mysigt!

Nu ar det jul har i vart hus sa nu ska vi dra vidare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback