Julafton fortsattning

Sex timmar senare sitter jag vid datorn igen, Kalle skulle ga forfullt har nu, om de hade haft svensk tv pa thailandsk tid. Klockan ar runt fyra nu.

Stamningen pa stranden var samma som igar, dage innan och antagligen precis som i morgon. No diffrence, sa att saga. Jag hade pa ett satt hellre suttit hemma, uppkrupen i soffan med lite glogg och pepparkakor nu, men samtidigt ar stranden sa lockande. Svart val det dar. Jag fortsatter att fira min julafton i poolen, da jag ska forsoka mig pa 12 langder idag. Pappa skulle ta... Tre.

Jag antar att jag inte kommer ha sa manga lasare idag, men de som laser - en riktigt god jul pa er fran ett soligt Thailand!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Fialotta

GOD JUL, o vet du det är snö här:D det blev en vit jul ;)



Pussss

2008-12-24 @ 11:01:44
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback