Knäppa ärni.

Fick 4 sms i natt:

Från Sofie:
Nu är jag påväg hem. Känns bra.
Skickat runt 5-snåret

Från Adam:
Upp och hoppa!
Skickat runt halv 9-snåret

Från Maria:
Åhh, vad kul. Synd att jag ska städa hos farmor idag, annars hade jag följt med. Säg till nästa gång. Kram!
Skickat runt 9-snåret

Från Chrille:
Är du vaken än? / Martina
Skickat runt halv 10-snåret

Något fel är det ju seriöst på er. Vad gör ni uppe så tidigt? Ävem om jag sa att mitt mål var att gå upp i tid innebär ju inte det att ni ska väcka mig! Jag fattar inte grejen.

Nu är jag vaken i alla fall. Jag drömde hemska drömmar i natt igen. Ska egentligen pallra mig upp och äta en bit frukost för jag kom på att jag lovat att rida Bollta idag så det ska jag göra innan Chrille och Martina hjälper mig med mina pelletssäckar. : )
Se you soon.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback