Kvällsfunderingar.

Till du Linnea som kommenterade mitt föregående inlägg.
Gjorde en printscreen på den mail som är registrerad till min blogg men det går inte att ladda upp bilder i bloggen nu *grr* och det är den mail som jag använder vid inlogg, alltså [email protected]
Om du kan uppge vilken mail du använder, då jag har fler, kanske jag kan lokalisera felet.


Till något roligare.

Eller mindre roligt? För första gången i mitt liv laddade jag ner ett avsnitt ur en serie som jag tittat lite på. Såklart fungerade ju ingeting eftersom jag inte vet hur man gör men när jag öppnar filen spelas soundtracket för serien upp och gåshuden sprider sig på hela kroppen. Jag fick stänga ner allting. Nu ligger det i papperskorgen och väntar på att tömmas. Det här går inte. Jag måste börja tänka på något annat. Jag måste glömma dig.

Nu är det verkligen god natt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback