Linnea tillbaka en väldigt kort snabbis

Här märker jag att ställningarna hålls, och det är bra! Jag har lånat min pappas dator och kommer nog blogga någon mer gång under kväll.
Snart ska jag bege mig ut på Stockholms mörka gator i jakten på föda. Jag röstade på Donken medans pappa tipsade om ett väldigt bra kebabhak här i närheten, magen har ju liksom kurrat sedan 9 i morse så snart får det faktiskt ta att bli.
Nu drar pappa iväg på Wallmans på julfest och här sitter jag i min night in - dress, med telefonen i högsta hugg och mascara som kletat ut sig i hela ansiktet. Kul äre!
Japp, duschat har jag redan gjort så nu kirrar jag kläderna  och lite smink sen får jag nog ta och bege mig. En liten parantes är dock att jag vet ungefär inte vart jag är.ak

Gästbloggarn glömde nämna att stå på fel sida, med min resväska, i rulltrappan kan medföra stora konsekvenser. Dock har ingen ramlat och dött - vilket var ganska nära - men i morgon ska jag ta mig till bilen igen.

Nu kom pappa tillbaka, anfådd. Telefonen hade han glömt på nattduksbordet. Han är ungefär som jag, vad kan det ber på?

Off and go, nurå. Om jag orkar ta mig upp ur min varma säng...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback