Listen to zhe music.

Uppe med tuppen idag igen! Klockan nio ringde alarmet så det var bara att studsa upp och ringa till Joakim och säga upp mig (på jobbet jag inte han börja) sen däckade jag i sängen igen. Vaknade klockan elva av att Sofie skriver:
"Somnade du om?" Klart som fan jag gjorde. Klockan kvart i ett så ringer Sofie och väcker mig. Tur det. . .

Sen kvart i ett har jag alltså inte gjort så mycket. Jag har pratat i telefon med Sofie i ungefär 30 minuter och nu Brallan i ytterliggare 30 minuter. Mitt liv kretsar inte runt så himla mycket. Det är lite roligt.

Nu ska jag äta frulle, tvätta bilen, duscha och sen kanske möta Sofie på stan runt 16 för det verkar som Martina har bestämt sig för att inte ta med Beatrice till Mantorpskliniken. Julklappsmys utan pengar  -  apkul.



Lite Abba livar upp stämningen. Funderar att göra en Volym #2 till El Proppo, men vi får väl se om det blir en julklapp eller liknande?

Kommentarer
Postat av: Proppen

Låter som en jävligt bra ide!! :)

2008-12-08 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback