Malou och Lillian

Fybubblan. Somnade halv 7 i morse efter en sjudundrandes utekväll med Frida, Tove, Hanna och Anna. Landade som planerat 16:30 på Arlanda och hemma var vi inte förrän 21, 21:30 tog jag Bettan in till Motala och 23:30 hämtade vi Frida i Linköping för en utekväll på Platens i goda vänners sällskap. Träffade några andra välkända anleten där, från Motala så det blev mycket skratt och skoj.

Pa lite drygt två dygn har jag sovit tre timmar och känner en viss ångest inför den kommande veckan eftersom jag är så himla sliten efter flygresan och utekvällen. Meeeen, det som inte dödar det härdar.

Sköt om er, nu ska jag ta hand om mig själv lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Fialotta

tack för att du nämde den snälla fyllechaffisen!!!!

2008-12-28 @ 17:10:48
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback