Måste städa, måste damma, måste putsa naglarna. . . Måste, måste, måste.

Attgöralista i morgon:

- Gå upp i tid (hårda krav, va? Det är verkligen något som jag måste skriva på min lista)
- Bära in säckarna med pellets i källaren (540 spänn, katschiiing!)
- Göra i ordning mina naglar - seriöst (Med lack, fil och nagelbandsnedpetning)
- Gå ut och gå minst 40 minuter (Minst, gärna direkt när jag vaknat)
- Köra Martina med häst till Nyrk (Bara för att jag är så snäll. Men för det ska hon få hjälpa mig med säckarna)
- Plocka i ordning på rummet (som lyckades bli stökigt idag)
- Se till att hitta flygbiljetter till Thailand och kolla upp klimatet där nu (För nu har jag blivit jättetaggad på resan!)
- Rensa min alldeles överfulla inkorg i mobilen (Jag har alltid dåliga ursäkter för att inte radera alla samtidigt...)

I morgon ska jag ta tag i mitt förslappade liv lite. Jag ska också googla lite på finanskrisen eftersom jag idag kände att jag har lagt ner två timmar i veckan i (hjälp mig nu, forna klasskompisar) i ett år på Internationell Ekonomi men TROTS det inte kan förklara för en kille på tolv år som frågar:
"Toffe, Toffe?! Asså, vad är det som händer egentligen? Folk snackar så dant. Man kan inte köpa hus, inte bilar och ingeting längre... Vad är det som händer?"
Jag vill kunna svara något annat än "Roten till all ondska kommer från USA" och hoppas på att ungen går på det. Bättring på det här ska det bli. Ska också kolla upp när Lilla Aktuellt sänds, ungefär rätt svårighetsgrad. Jobbbbbbbigt!

Nu ska jag titta på Scrubs, 2,5 men och chilla lite.
Gött äre.

P

P.s
GO träningsvärk jag kommer ha i min högerarm i morgon. . . Skit äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback