Meneee, äsch,

Nyss ringde Sofie en pling och vi pratade i 31 minuter. Jag förstår att räkningarna blir höga när vi håller på som vi gör, fast det är väl det bästa vänner är till för? Hihi.
Eftersom jag pratade med henne missade jag i stort sett hela filmen som nu går in på slutversen här och Ben, den alltid så kamerasnygga Afleck, han inte i tid till sitt egna bröllop, så mycket är jag med.
Pappa har inte kommit hem än, han som bara skulle ta några öl. Mitt ansikte håller REDAN på att flagna bort, och jag vägrar använda kortison-krämen eftersom jag hört att man ska undvika att ha det i solen. Jag vägrar helt enkelt, då får jag väl se ut som en skållad råtta när jag kommer hem. . . Eller nått.


Det är lite svårt att inse att man snart kommer stå i det turkosblå vattnet med fiskarna som biter en i tårna och med plaktonen som bränner på låren. Jag har dessutom pyntat till det hela med ett nytt armband från H&M idag. Det matchar både vattnet och bikinin på bilden som jag nog tror jag kommer köra på, om jag inte ska ha randiga trosor och turkos överdel för snyggast bränna. Sånt märks. : )

Nu ringde Brallan så nu ska jag ägna tiden åt henne...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback