Meningslöst och hjälplös

Här sitter jag med mina fruktansvärt betydelselösa problem när det finns personer i min omgivning som har det så mycket sämre, tyngre och jobbigare. Det gäller enbart för mig att få komma ut och röra på mig så slutar jag tänka och fundera. Jag blir också piggare och kan lägga mer energi på att vara mina vänners vän!

Beate & Tove:
Ring mig precis när ni vill. På onsdag kväll är jag hos pappa och kan ringa upp er. Jag bryr mig om er!

Nu, tredje gången gillt, så ska jag dra mig till sängen. Jag ska bara lyssna klart på min vän.

P

Kommentarer
Postat av: beeeeea!

Hej älsklingsfialotta! Jag saknar dej massor , men jag har inga pengar kvar och kan inte ringa efteroms jag slagit fel pinkord tre ggr på min svenska mobil. men jag hoppas att du loggar in på msn snart

. men jag fattar inte riktigt , va det inte ikväll du skulle till thailand?



Massa kramar o pussar!

2008-12-16 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback