Min egna bloggkoll

Kom på en sak! Jag tänkte avslöja en djup hemlighet om mig själv. Ni som inte vill veta slutar läsa NU.
Jag läser, enligt mig själv, ganska mycket bloggar och de varierar alltid vilka som får äran att bli lästa. När jag nu satte mig vid datorn avverkade jag mina standardbloggar i denna ordning:

1 Tottetitio.blogg.se
2 Egoinas.se
3 HannaEvaErikaNilsson.blogg.se
4 JohnValencia.blogg.se
5 Blondinbella.se
6 Kenzas.se
7 Soooofija.blogg.se
8 Linneat.blogg.se
9 Storstadspojken.se
10 Hejaabbe.com
11 Seaa.devote.se

Vad kan man tyda av detta? Hanna har åkt ner ett snäpp (bara för att du är så j*vla dålig på att uppdatera!!), Sofia har åkt ner många snäpp (av samma anledning). Sofie är först eftersom... Hon är min bästa kompis? Varför John ligger som nummer fyra är för mig oklart. BB och Kenza har båda två åkt ner väldigt många snäpp, men jag konstaterar att jag alltid läser Bellas blogg före Kenzas, tyvärr. Linnea T uppdaterar lika ofta som hennes kompis Sofie, och idag fick inte ens Sofie visa i fall hon hade uppdaterat eller inte. Storstadspojken är den blogg som jag finner mest nöje i att läsa och jag glömmer alltid bort den. Igår visade Egoina (som förövrigt är de knäppaste människa på denna planet?) mig Abbes blogg och jag blev så tagen så nu läser jag den vareviga dag. Jag älskar att Abbe pratar likadant som Ville gjorde bara för ett halvår sedan.

Gick precis in på Sofie Anderssons blogg för att checka läget - men nej. När jag däremot ska kolla statistiken i min egen blogg så har människan skrivit en kommententar. Men är hon inte söt, så säg.  : )

Kommentarer
Postat av: sofie

vem läser inte mycket bloggar så säg, det är ju nästan ett heltidsjobb!

2008-12-08 @ 18:15:02
URL: http://seaa.devote.se
Postat av: hank.

har haft en tuff helg döh ...

2008-12-08 @ 20:07:10
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du, ska jag erkänna en sak.

Jag känner mig hedrad!

2008-12-08 @ 21:34:28
Postat av: Sofia

Jag har ju inte hunnit med, jag jobbar och sliter som sagt. Men nu blir det nog mer bloggtid på tanke med det nya jobbet:)

2008-12-08 @ 23:28:12
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback