Mitt sista inlägg

Nu ligger jag och degar i sängen igen, jag råkade faktiskt somna en stund till, vilket verkligen inte var meningen. Jag har massvis att göra innan vi måste checka ut klockan 12, så nu blir det nog sista blogginlägget innan vi åker. Jag måste sminka mig och föna håret, jag ska se riktigt ressnygg ut när jag kliver på planet, eftersom jag inte lyckats någon annan gång.
Pappa rådde mig också att fixa till fejat lite med kostisonsalvan eftersom det blivit snäppet värre under natten, men nej! Jag har svurit så jag tänker inte utsätta mig för solen med kortison i ansiktet, det var nog säkert så allting började någon gång för länge sedan.
Juste, hade inte jag bråttom?
Feel free to call whenever you want today, innan klockan 15:40, cirka, för då sitter jag på planet.
Ha det gutt.

Kommer sakna er! Verkligen!
Puss & Kram
Så låter vi  gästbloggaren ta över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback