Näst sista dagen på det gamla året.

Helt seriöst undrar jag lika väl som ni vad jag gör uppe nu? Jag vaknade straxt innan nio och låg och viftade på tårna en stund, sen fick jag ett sms och då kunde jag inte somna om. Vad är det för fel på mig? Min kropp verkar ha tagit ordspråket "Sova kan man göra i graven" på allvar, den enda som får lida av det är ju jag! Det här är ingen sjysst deal.

Planerade nyår lite med Sofie nu på sms och det kommer nog bli bra. Jag är ju inte direkt tät nu och hela nyår kommer gå på rätt bra med pengar, sen kommer kryssningen, mamma fyller, pappa fyller och så ville brudarna gå ut på fredag. Det kommer kräva en viss planering och prioritering det här, känner jag. Men det får helt enkelt lösa sig. Har inte lust att prioritera bort något. Kom just på vad jag kan önska sig av brorsan om han ska med på kryssningen. Wöhooo.

Funderar på lite frukost, kanske ska åka och ta kort till träningskortet och sen ska jag köra runt på Martina hela dagen idag igen. Kul.

Men nu får ha en fin dag på slutet av året!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback