Nattinatt

Nu börjar det läskiga i filmen. Rose och Jack har precis ångat till det lite i bilen och nu ha de kolliderat med isberget. Jahopp, tror jag ska gå och lägga mig nu. Vågar inte titta mer i ren skräck att inte kunna somna.
Jag har nog insett jag inte kommer hinna med att rida två hästar i morgon. Då får jag prioritera. Jag måste rida skapligt tidigt vilket innebär att Bollta vore lättast. Däremot är ridhuset upptaget... Elba är smidig, ingen jobbig mockning och tar inte så lång tid. Jag får helt enkelt se vad magen säger i morgonbitti.

Och så var det just det där med att trycka på off-knappen. Vi får se hur lång tid det tar idag innan jag är i säng.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback