No one make it real for me.

Studs bums ner i stolen vid datorn. Hemkommen från Segorpar'n och släppt av Märta och lite ditt&datt. Just nu suger det att vara bonne och det är väldigt ensamt som vanligt utan att någon kliar en på ryggen. Jag får be pappa... Idag igen.

Lite uttryck som jag med anledning av min övertrötthet kört idag är "in the house of bamboo" som kommre från Filippa Bark, även "varva neeeer", myntat av Daniel och Fredrik, har körts flitigt den sista timman. Sen kom jag på att om man kör på 3:an växel är det som att ha en automat. Jag körde hela vägen från Motala till Vadstena på 3:an. Jag tyckte det var skitkul tills det började lukta bränt så då fick jag faktiskt växla upp. Bettan led, det hördes.

Jag har så jävla tråkigt. Idag igen. Me and my candie bag.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback