Nu är jag vaken!

Jag undrar var jag är länkad någonstans eftersom jag är 10 nya unika läsare. Men kul äre!  :)

Nu ska jag ner till stan och träffa Malin för lite simpelt julklapssletande (utan pengar) och så får vi se om man kanske kan hitta ett par skor att sätta på önskelistan. Jag är lite sen, eftersom jag skulle möta henne på stan vid 12 men har inte ätit frukost än. Jag tror det får bli en fika ganska tidigt i stället. Hade ju tänkt att smälla i mig en stor portion potatisgratäng från igår men... Nu hinns det inte.

Hörs senare, ska ju då till Hank och baka peppisar idag igen. Sen blir det kanske bowling (Men Sofie snackade om jobb helt plötsligt?) men det märks.

Ha det gott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback