Off and go, dag 7.

One night only var val att ta i eftersom det vantar en dag pa stranden foljt av sista natten.

Fick precis sms av Sofia som hittat mannen i sitt liv och ska hem och gora valdigt detaljerade saker med denne man, ni vill inte veta.
Forsokte fa kontakt med Sofie pa sms ocksa men det ar liksom en aning svarare eftersom smsen inte verkar vilja komma tillbaka nar hon har svarat. Skumt det dar, men nar jag kommer hem ska jag skicka stora mangder sms, hela tiden, jamt.

Nu, som sagt, blir det stranden for sista dagen. Har 12 pa hela kroppen forrutom kna och ansikte, samt brostet, dar jag alltid har en formaga att branna mig.
Men serdar! Mycket mer intressanta grejer an hur jag smorjer in mig innan en dag far ni inte!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback