Bildspecial tva

(Varfor borjar jag alla inlagg med nu?)

WHAT'S NEW?
Har satte precis en gravmaskin igang. Observera att klockan ar runt halv tva, pa natten!!


Nu sitter jag vid datorn efter en och en halv timme pa rockklubben, tva timmar inne i Phukets lokala marknad, en skumpig bilfard, lite mat (fried chicken with cashewnuts) och stranden.
Blev inga langder i poolen idag eftersom vi ville komma ivag till marknaden tidigare.
Pa stranden sag jag en riktig femtioplussare med svarta supersexiga latexstring. Jag tror jag kom pa att femtioplussare i latexsstring nog ar det sexigaste jag vet, utan ens en viss gnutta overdrift. Helt seriost.
(Ni som kanner mig vet ju hur serios jag ar, aven om jag sager att jag ar serios!)
Sen finns det ocksa alldeles for manga icke valtrande killar i min alder har. Jag skulle hellre se att det fanns en dros snygga, valtrande, bruna killar i surfsaltat har hangande utanfor min balkongdorr, tror dock inte att min pappa skulle uppskatta det... Men vad vet jag?

En kille (skaning) pa stranden utbrast idag pa tillgjort (ratta mig om jag har fel, men hur skulle ni kunna ta reda pa det?) goteborgska "Lugna ner dig nu, lugna ner dig nu. Det ar varldens holabalo dar borta" och vad kommer det ifran? Ar inte det sallskapsresan anda?

I morgon blir det stranden till solnedgangen, hem och sova en middagslur som vi inte han idag, och sen en bit mat pa kvallen. Det ar ett sakta, lugna mak jag lever i. Skont are.

Nu sitter det en kille och... RAPAR brevid mig. Ackligt are ocksa! Och juste, det ar ngt lurt med telefonerna har nere. Vill ni skicka sms sa maste ni skriva +46 innan, om det ens kmr fram da...


Kopt massa fina saker idag pa marknaden, julklapp till mamma, Henke, Moa, Ville och Kim. Tva, understryk, tva julklappar till Sofie (Ar hon vard det?) och nagra sma julklappar till mig sjalv. Tva armband, tre par orhangen, en tshirt med en giraff pa och ... That's it.







"Ser ut som tretton ar, precis fattmustach, satt kepsen bak och fram... Liksom"
"ACDC... De har jag hort ett par latar av dem... De ar ratt kanda, faktiskt... Jag gillar folk med humor, faktiskt..."
"Nykoping... Det ar ganska nara er?" (Typ 15 mil i fran...)









Dagens outfit, mossan satt dar den skulle i solnedgangen!



Mina snygga glasogon jag ska ha pa nyar. 30 pix, som hittat!


Nu blir det off and go!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

nääeeej, men är det där "lugna ner dig nu, lugna ner dig nu" från en gammal OLW reklam när de står uppe på ett tak och är poliser? sen minns jag inget mer av den reklamen förutom just det...

2008-12-22 @ 12:27:42
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback