One night only

Dag 7 men en fortsattning pa dag 6. Typ.

Alla mina vanner, tror jag, forrutom Hanna ska typ ut i kvall och har sitter jag ensam, vid en dator, med andra fyllon efter att ha varit pa Easy Rider (pappas favorithak i Kata). I morgon ar sista dagen pa stranden och jag hoppas med alla knutna fingrar och tar att det ar sol i morgon och inte samma forbenta disvader for i morgon ska jag pressa. Dock har jag en liiiiten bekannelse. Jag flagar redan. Okej, om det varit lite pa vaden, magen eller brostet men nu faller hela mitt ansikte av, som jag inte ens har brant! Det ar nagon som valsignat mig med fel formel, kanner jag.

Pa tal om att alla ska ut i kvall tipsade jag Frida om att inte bli for full en kvall som denna eftersom det ar ganska mycket folk i rorelse. Detta av tre enkla anledningar:
1. Man kan bli antastad, avkladd och slangd i en buske mycket lattare om man har lite formanga shots i kroppen.
2. Man glommer bort att ta (snygga) killars mobilnummer
3. Man glommer sitt egna mobilnummer och maste fraga nagon kompis, under den tiden har det sa kallade ragget flytt faltet.
Sa, med dessa latta 1-2-3-steg ska klarar ni nog av kvallen lattare.

Pa lordag kommer jag hem, da ar det fest!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mallan

man kan även tappa bort nycklarna, glöm inte de!!

2008-12-26 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback