Redo för en utekväll?

Nu har jag varit och fått 25 minuter elektrisk sol mot min panna och gått ett varv på stan för att köpa en ny bok till min pappa, eftersom den han fick i farsdagpresent inte passade. Då träffade jag på Sanna Andersson som gav mig och Sofie en liten julklapp i form av en Harrysbiljett för två. Eftersom jag redan hade en och verkligen vill att Sofie ska följa med i kväll gav jag den till henne och Morgan så de verkligen har en anledning att följa med. Nu har hon allt för en lyckad utekväll, allt inklusive mig. : )

Varför älskar jag lukten av solbrun hy? Det luktar egentligen inte gott men på något sätt påminner de mig om okomplicerade dagar i solen.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback