Sista inlagget.

Sista inlagget innan jag aker vilket betydera att skulle vi krascha i morgon eller att jag skulle bli bortrovad sa ar det har mitt sista inlagg i bloggen, nagonsin. (Visst fick jag er att kanna lite angest, eller...)
Nu finns det ingen frageteckensknapp pa det har tangentbordet, och kom inte med nagon dum kommentar att det gor det visst det, for jag har redan kollar. Triice!

Har i Thailand, bara for allmanbildningens skull, ar det nu ar 2551. Det ni!

Men, forovrigt. Det blev inget sott och sliskigt, inte heller nagon ol for papo. Pengarna tog slut pa marknaden sa han fick klara sig utan, precis som jag. Eller hur man sager.
Jag kanner att det ar dalig med fantasi for tillfallet sa tanke faktiskt avsluta mitt bloggande fran Thailand nu. I morgon vid 4-5 snaret landar jag pa Arlanda och kommer da att hora av mig till alla er darhemma. Hoppas att allt gar som det ska, jag orkar verkligen inte med en massa forseningar.

Ni far ha det bra sa hors vi igen om ca ett dygn!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback