Soppatorsk

Att på riktig sladdrig, löst hängande skånska bli frågad "hur är läget?" måste vara det bästa som finns (just nu!). Det har jag nog levt på hela dagen. Omedvetet liksom. Just när frasen kom var det väl inget speciellt men tanken har slagit mig några gånger nu, att vad hett det är.

Ja, går livet inte som planerat så kanske man blir skåning? Jag hamnar säkert i något tävlingsstall i Flyingetrakten efter jul i alla fall, även om jag inte kan tänka mig det idag. Jag vill ha ett jobb!

Nu är det definitivt off and go. I morgon ska jag tvätta bilen. Före och efterbilder utlovas.
(Sofie, ring och väck mig!)

P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sökte på min mailadress o fann den registrerad här...

Tror du kan ha reggat fel mailadress på din blogg. Vore tacksam om du bytte. Får en del mail och addningar som troligen är menade till dig. Tack på förhand

2008-12-01 @ 23:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback