Sötnos?!

Uppe med tuppen som vanligt - så att säga. Det var ju menat att Hanna skulle ringa och väcka mig, vilket hon gjorde, men när hon väl ringde kändes det hela lite överilat, liksom som vi tagit vatten över huvudet och jag var ju stenad även i morse så det blev inget med det. Vädret är ju rena katastrofen även idag, tyvärr.

Idag har jag lite att göra. Jag ska ta reda på när jag ska jobba på fredag, bli av med mitt irriterande ryckande i vänster ögonlock, ringa posten och makulera min räkning... Ja, jag antar att det var allt. Kanske planerar in en promenad och sen ska jag titta på Martina i kväll också med den nya hästen. Jag hade ju hoppats på fika med nu verkar det som att någon håller på att dra sig ur. Tråkigt. : (

Better get going, jag menar. Ska jag hinna med allt det här så måste jag ju sätta fart. Frukost först, sen ögonlockryckandet och 2 panodil.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback