Thailand på fredag!

Lör 20 Dec 08 - Lör 27 Dec 08:
Resmål: Phuket
Inkvartering: SUGAR PALM RESORT KARON/KARON
Rumstyp: SUPERIORRUM
BALKONG POOLUTSIKT
Måltider: FRUKOST
Antal enheter: 1

Avgång: Fre 19 Dec 08 - NVR827 (NOVAIR)
Avgångtid: 15:50 Från: Stockholm/Arlanda
Ankomsttid: 08:40 Till: Phuket
Avgång: Lör 27 Dec 08 - NVR828 (NOVAIR)
Avgångtid: 10:50 Från: Phuket
Ankomsttid: 16:25 Till: Stockholm/Arlanda


Så nu är det bokat och klart. Billigt blev det inte men som pappa sa "Man lever bara en gång och ibland måste man unna sig..." och jag är med så lägen inte jag håller i plånkan.
Nu ska jag försöka ragga lite med Malin så att hon kan följa med mig ner på stan en sväng, måste försöka hitta en bikini...

Kommer hem den 27:e och då är det bara ladda för nyår. Jag ser fram emot det här nyåret, för jag får chansen att tillbringa det med en av de bästa. Skidåkning är inte heller fyskam.

På fredag åker jag alltså. : ) Wei!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback