Thailando, Thailando. Amigos Adios!

Jag veeet så väl av vilken anledning jag får migrän - när jag väl får det. Min trigger är starkt ljus, solljus eller att bli bländad. Varför ska jag då envisas med att alltid titta rakt in i strålkastarna på bilen som jag möter? Alltid? Och tji får väl jag när jag upptäckt att den inte stängt av helljusen. Då strålar värken från tinningen upp i huvudet och skriker "aj!". Att jag aldrig lär mig. Tur dock att det för mig är omöjligt att möta mig själv på vägen. Jag som är väldigt dålig på den där helljussaken...

Nu sitter jag hemma hos pappa och res-laddar lite. I morgon klockan F E M åker vi till Stockholm, jag slaggar vidare på hotellet - pappa går på möten - jag slaggar lite till - pappa går på kickoff - jag tar något att äta - pappa går på Wallmans salonger - jag somnar efter Bonde söker fru - pappa väcker mig i instamplandet (full?).
Det ser jag fram emot. Eventuellt också en fika med världens snällaste Sandra T, från Vättershall och... Eller ska jag strunta i att köpa bikini nu när jag fick låna en av Malin och hittade min gamla bondeau-bikini från Thailand -04. Då kan jag spara de 200 kr till Sälen i stället när jag kommer hem. Mucho bättre idé.

Snart kommer nog en liten tribute till mina vänner men först ska jag uppdatera iputten med lite The Script från Brallan.

Pussens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback