Tidig morgon, tror ni mig inte?

Uppe med tuppjäveln idag. Joo, men faktiskt. Jag har aldrig varit uppe såhär tidigt den senaste månaden... Två månaderna! Skjutsade pappa till Linköping i morse och nu har jag kommit hem igen. Jag är snell idag och ska hjälpa Martina. Jag ska skjutsa henne och Elba så de kan träna i ridhus idag. Det behöver hon

Jag tycker synd om de som möter mig på vägarna. Idag när jag åkte hem till pappa och hämtade iPoden så mötte jag en riktig nöt som körde mitt i vägen. Det är rätt halt och moddigt ute och det var inte kul när vägen har en lutning på... Ja vet inte vad. Brant var det i alla fall. Jag lät ungefär:
Idiot! Jävla... Jävla.... Jävla idoitjävel!
Ja, så håll er undan om ni inte vill åka i diket. Jag kommer åka till Nykyrka och tillbaka, håll er inne mellan 10-13 och mellan 15-17, då kör vi den andra hästen.

Snell är jag.
Nu ska jag byta om och hoppa iväg. Hopphopp.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback