Töväder - skit äre.

Jag fick ta och dra mig i kragen idag och gå upp lite skapligt. Allt detta eftersom min väska blev kvar på Maxi igår så jag måste åka och hämta den med Henke som ska dit nu eftersom jag inte har någon bil. Gött äre.

Vet ni att jag har träningsvärk ta mig tusan överallt. Jag har dessutom ont i nacken, känns som någon har bitit mig, och revbenen klämmer och skaver mot mig själv. Jag förstår ärligt talat inte vad jag gör som ingen annan gör när de är ute. Jag ska sätta en kamera på huvudet nästa gång så att man lätt dagen efter kan se vad man gjorde - och inte gjorde!

Nu blir det off till Maxshit och sen är det födelsedagskalas för Ville-Pille.

P

Kommentarer
Postat av: Proppen

Men de var väl någon som hade bitit dig? :P

2008-12-14 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback